customer experience management & customer centric culture
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11/30/2020 - CX strategy 2021 - What it depends on to achieve impact
11/22/2020 - CX Strategie 2021 - Worauf es ankommt um Wirkung zu erzielen
11/04/2020 - 3 weitere Irrtümer in der kundenzentrierten Transformation
10/31/2020 - 3 more misconceptions in customer-centric transformation
10/05/2020 - The 5 change phases of employees
10/05/2020 - Die 5 Change Phasen von Mitarbeitenden
08/16/2020 - Misconceptions in customer-centric transformation
08/16/2020 - Irrtümer in der kundenzentrierten Transformation
07/29/2020 - Die Strategie für einen erfolgreichen Customer Centric Change
07/29/2020 - The strategy for a successful customer-centric change
07/20/2020 - CX vom Glauben zum Budget führen
07/20/2020 - Leading CX from a faith to budget
07/04/2020 - Belief is good, Proof is better.
07/04/2020 - Glaube ist gut, Beweise sind besser.
06/22/2020 - Mit CX Kosten senken
06/18/2020 - Cutting costs with CX
06/08/2020 - The dangers of giving NPS goals to everyone in your organization!
06/08/2020 - Warum es gefährlich ist, allen Mitarbeitenden NPS Ziele zu geben!
05/23/2020 - To transform an organization is like playing Rubik’s Cube
05/23/2020 - Eine Organisation zu verändern ist wie Rubiks Cube spielen.
03/14/2020 - 8 needs that drive customer behavior
03/14/2020 - 8 Bedürfnisse die das Kundenverhalten steuern
02/26/2020 - Why organizational structures are overrated
02/26/2020 - Warum die Organisationsstruktur eigentlich egal ist
02/26/2020 - Personas as catalysts in the transformation to customer focus
02/26/2020 - Personas als Katalysatoren in der Transformation zur Kundenzentrierung
02/19/2020 - How I initiated the customer centric mindset shift
02/19/2020 - Wie ich den Mindset-shift zur Kundenzentrierung angestossen habe
02/17/2020 - Warum Change zu Kundenzentrierung keine Burning Plattform braucht
02/17/2020 - Why change to customer centricity doesn't need a burning plattform
02/09/2020 - 4 steps to use recurring questions to change your organizations mindset and have some fun along the way - Step 4
02/09/2020 - 4 steps to use recurring questions to change your organizations mindset and have some fun along the way - Step 3
02/09/2020 - 4 steps to use recurring questions to change your organizations mindset and have some fun along the way - Step 2
02/09/2020 - 4 steps to use recurring questions to change your organizations mindset and have some fun along the way - Step 1
11/14/2019 - Um eine Change Initiative zu startet braucht es kein extra Geld
11/14/2019 - You don't need extra resources to start a change initiative.
09/11/2019 - Where do above-average customer experiences start?
09/11/2019 - Wo starten überdurchschnittliche Kundenerlebnisse?
09/02/2019 - Introduction
09/02/2019 - Intro
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